Trailrun, en natuurlijk.. - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Trailrun, en natuurlijk.. - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Trailrun, en natuurlijk..

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

14 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Trailrun vandaag!
Het is eigenlijk weer een dag als hiervoor. Geen spannende dingen.
Een trailrun van 1:30 uur stond op het programma.
In mijn achtertuin natuurlijk ;-)

Ik ben aan het einde van de ochtend weg gegaan. Vandaag liep ik alleen en dat moest gaan lukken.
Ik startte lekker met een goed tempo en kwam bij het eerste trailpad.
Ik begon aan de beklimming omhoog. Je moet je bedenken dat hier de trails niet zo staan uitgezet zoals we in Nederland of in het buitenland gewend zijn.
Er loopt een soort van pad, en die kan je volgen. En soms heb je een kruising en dan kan je kiezen ;)
Dat was natuurlijk de uitdaging die ik ook had! Ik had met Devon de wat smallere kleinere paden gelopen en niet een trailpad van een meter breed.
Ook ik wilde vandaag dat pad doen en begon vol goede moed aan de trail.
Al snel was ik natuurijk het pad kwijt en liep ik over vanalles wat geen pad was. Balen.. dus soms niet lekker kunnen doorrennen, maar zoeken naar waar ik in apenaam naar toe moest.

Uiteindelijk een 2:00 uur durende trail gedaan en heb uiteindelijk het pad wel weer zo'n beetje terug gevonden. Echt verdwalen kan je niet, want als je naar beneden gaat lopen kom je altijd bij het meer of de bewoonde wereld uit, maar toch.

Al met al was dus een trailrun in mijn eentje een minder groot succes.
Eenmaal terug gekomen even beetje gegeten en lekker op bed geploft.
Douchen, powernap en eten.
De dag is weer voorbij gevlogen.

Morgen 4:00 uur de fiets op en 0:30 minuten hardlopen erna.
Nu slaapie doen, heb het nodig geloof ik!

Sweet dreamz!