Fueling.. ready for take off! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Fueling.. ready for take off! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Fueling.. ready for take off!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

13 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Een pittige dag voor de boeg. 6 uur in het zadel, en dan wel een ander zadel dan een paardrijzadel. Het geen wat ik altijd gewend was ;-)

Vanmorgen vroeg uit bed gesprongen na een nacht redelijk te hebben geslapen. Om de een of andere reden ben ik niet moe en slaap kort maar krachtig zo lijkt. Ook afgelopen nacht was dat het geval.

Na uiteraard Patrick weer even kort geapped te hebben, sprong ik uit bed om te gaan ontbijten.
Ik heb aardig gegeten en maakte alles klaar om op pad te gaan.
Om half 12 reed ik weg.

Devon had me een route uitgestippeld die wel mooi, en toch pittig was om te rijden. Zo gezegd zo gedaan.
Het weer was heerlijk, bijna geen wolkje aan de lucht, maar er stond wel veel wind. Ik moest er aardig tegenin beuken en om de een of andere reden leek ik vandaag bijna continu wind tegen te hebben.

Ik maakte een prachtige rit, ten noord westen van Kings Beach.
Ik reed richting Donnar Lake. Een prachtig ander klein meer gelegen in dit gebied.
Na wat verder heen en weer te hebben gereden en een paar flinke klimmen gedaan te hebben keerde ik na 4:45 uur weer richting huis.
Dat was natuurlijk te vroeg. Ik besloot langs het hostel door te rijden richting het zwembad. Dat is een paar miles verder op, maar ook met nog een paar flinke klimmetjes. Zo gezegd zo gedaan, ik had verwacht, alles bij elkaar nog zeker 45 minuten extra onderweg te zijn, en zo tegen 6 uur fietstijd terug aan te komen. Helaas is me dat niet gelukt. Na deze klim terug, zat ik op 5:25 alles bij elkaar. Ik was wel ruim 6 uur weg geweest vandaag, maar met wat korte stopjes, en stoplichten kwam ik op een netto fietstijd van 5:25.
Ik vond het mooi en had goed mijn best gedaan.

Teruggekomen bij het hostel heb Blackie nog even van de tuinslang voorzien. Ze was aardig zanderig/stoffig geworden de afgelopen dagen en glimt nu weer als nieuw naast me (in) bed :)
*Je moet toch wat als je Liev niet naast je kan slapen*

Vervolgens shake erin, douchen en eten en met de benen omhoog op bed!

Het was een goede lange dag! Heb goed gefietst, weer flink wat uren en kilometers gemaakt. Ben zelf wel tevreden. Nu hoop ik coach M. ook ;-)

Ik ga tukken!

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 21393

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: