Zwemmen en doorbijten! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Zwemmen en doorbijten! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Zwemmen en doorbijten!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

11 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Een dag als de afgelopen dagen, werk in de ochtend, bereid mijn trainingen voor en ga op pad.
Zo ook vandaag! Na de ochtend nuttig besteed te hebben pakte ik de bus naar het zwembad. Vandaag stond een uur zwemmen op het programma , met later vandaag een 45 minuten loopje.
Prima hoeveelheid werk na gisteren.

Het zwemmen ging als vanzelf en voelde me er goed bij.
Heb het idee dat de techniek langzaam maar zeker wat vruchten begint af te werpen dus dat is mooi.
Nadat ik terug gekomen ben van het zwemmen was het tijd voor een powernap, ik was wat moe dus ben even lekker gaan liggen.
Na een klein uurtje werd ik weer wakker.
Ik moet nog 45 minuten gaan lopen, en dat moet ik nu gaan doen, want anders kan ik helemaal in.

Ik heb me omgekleed en ben de zon weer tegemoet gegaan.
Het was vandaag ook weer een prachtige zon overgoten dag, geen wolkje aan de lucht met een mooie temperatuur van 17 graden.
De 45 minuten lopen moesten vandaag wel echt uit mijn tenen komen.
Ik had een interval vandaag, en die Z3 hartslagzone ging niet even gemakkelijk. Denk dat ik toch gewoon wel een beetje moe ben.
Heb wel heerlijk langs het water gelopen, the Lake was echt spiegeltje glad! Genot om naar te kijken. Had er eigenlijk mijn zwemtraining wel in kunnen doen :D

Daarna even wat gegeten en nu lekker op bed.
Op tijd slapen, de afgelopen nachten heb ik niet altijd even lekker geslapen, en dan morgen eindelijk een dag vrij! helemaal lekker vrij!
Zaterdag 6 uur! de fiets op, dus daarom morgen maar even extra goed van mijn vrije dag genieten..

Sweet dreamz!


  • 13 April 2014 - 09:32

    Arie:

    Fijn weekend............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 21367

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: