Nog meer sneeuw! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Nog meer sneeuw! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Nog meer sneeuw!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

02 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Een nieuwe dag aangebroken in Tahoe!
Vandaag trokken we de gordijnen open en wat we al wisten was ook echt zo. Nog meer sneeuw. Het was natuurlijk niet de planning en geloof me ze hebben het hele seizoen nog niet zo veel sneeuw gehad.
Nu zitten we er even in,.. Het is voor mijn training natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar goed we doen het ermee.

Vandaag was er toch weer een cm of 4-5 gevallen. De straten zijn de hele nacht wel redelijk schoon gehouden, maar durf het toch nog even niet aan met de fiets er gedurende de dag aan te beginnen. Het dooit wel weer goed, en dat scheelt, daardoor lijkt de weg al weer snel goed begaanbaar. Maar hou nog maar even mijn gemak.

Vandaag had coach een 2 uur durende training op het programma staan. Een koppeltraining. Een koppeltraining is een wisseling tussen fietsen en lopen.
Ik ben vandaag dus de sportschool ingedoken waar Patrick me heeft gebracht. Wat is het fijn om een auto te hebben! Dat zal ik de komende weken wel gaan missen!

De koppeltraining van vandaag bestond uit 3x 30 min fietsen en dan afwisselen met 10 min hardlopen, hartslag Zone 1, dus dat is gewoon lekker bezig zijn en je niet al te gek maken.
Dat heb ik dus ook gedaan. Gewoon lekker bezig geweest. Men lijf voelt goed en had het dan ook zo weg gewerkt.
Het is een hele beleving in zo'n sportschool. Toch wel totaal anders dan in Nederland. De gemiddelde leeftijd is 55 en er zit vanalles tussen. Ze gebruiken geen handdoek zoals wij in Nederland verplicht zijn, en niet iedereen maakt na gebruik van de apperatuur het schoon met de doekjes die er speciaal voor bedoelt zijn.
Ook hier blijkt soms maar weer hoe gemakkelijk Amerikanen lijken te zijn in vergelijking met ons Nederlanders.
Er zitten mannetjes tussen die in een soort van spijkerbroek trainen. Dames van midden 40 die de people tijdens het trainen lezen. De people is een soort van "Story" zoals we die in Nederland kennen. Ik en de People alleen voor meiden van 20 tot mid 30 :-)
Dan heb je er mannetjes tussen die denken op hun 60ste nog uber sexy te zijn. Die zie je dan kijken en geven zo'n verdachte knipoog..
Ik heb me echt van binnen rot gelachen.
Mijn training vloog dan ook echt om!

Vanavond staat nog 15 min core op het programma. Denk daarbij aan buikspieren en rug/onderrug versterkende oefeningen. Ook dat moet allemaal goed getraind worden.

Na de training hebben we een kippetje gehaald, er zit een lekker gebakken kippententje om de hoek van het sportcentrum. Helemaal ideaal dus.

Nu is het weer tijd om even wat te relaxen, mijn blogje bij te schrijven en patje te knuffelen, dit nu het nog kan!

Voor nu dus even een nachtknuffel!

Tags: triatlon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 21395

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: