Maak de uren en geniet! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Maak de uren en geniet! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Maak de uren en geniet!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

10 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Dat is wat ik gedaan heb! 5:00 uren op de fiets en 10 min hard gelopen.
De eerste 2,5 uur heb ik besteed aan de wedstrijdronde. Ik wilde hem weer eens doen.
Daarna heb ik de overige 2,5 uur besteed aan de looproute af te struinen, van het kabbelende water te genieten van de Truckee River door die langs te trappelen. Heerlijk! Het wat er in die rivier is ook super kraak helder. Heel bijzonder. Ik hoop dat men in de omgeving nog lang heel zuinig op het gebied is.
Ik heb onderweg goed gegeten, geen maagpijn gehad, voelde me fit toen ik de fiets af kwam en nog moest toen nog 10 minuten gaan lopen. Mijn billen voel ik wel hoor, na 5 uur fietsen.. maar dat is morgen wel weer over!

Nadat ik de data had ingeladen en even bekeken had, heb ik vandaag op veel stukken beter gereden dan de vorige keer, en dat zonder extra inspanning. Ik heb niet beter mijn best gedaan dan de vorige keer.

Al met al een geslaagde dag dus.
Het zonnetje heeft vandaag goed zijn best gedaan, mijn armen zijn aardig gekleurd, en mijn horloge staat er nog in ;-) #Funny!

Scheelt straks weer op Kreta, hoef ik daar niet meer bij te bakken in ieder geval. Dan de rest nog :-)

Nu lekker languit op bed, beetje lui zijn.
Had vannacht niet zo lekker geslapen, dus vandaag kruip ik lekker op tijd onder de wol. Slapen als een roos, want ben wel wat rozig ondertussen.


  • 10 April 2014 - 09:22

    @ssie:

    5 uur op de fiets voel je wel idd!

    Kreta moet je sporten en bakken variëeren hoor...ben ik ook van plan te doen dat weekje :P
    Wil zonder Wielrenners-look thuis komen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 21423

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: