Rondje om Lake Tahoe! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Rondje om Lake Tahoe! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Rondje om Lake Tahoe!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

07 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Vandaag stond een rondje om het meer op de planning!
Het was verstandig gezien de lange duur van de rit vandaag een goed ontbijt naar binnen te werken. Voor mij altijd een uitdaging, en ook zo vandaag weer het geval. Al met al lukte het me om 2 yoghurts, 2 gekookte eieren, 2 boterhammen en een beker koffie naar binnen te werken. De bodem was gelegd.
Ik tankte mijn bidons af, 1 voorop tussen mij aerobars, en 2 op het frame tussen mijn benen. Om 12:30 werd ik door Anna Mae opgehaald. De triathlete die ik ontmoeten in het sportcentrum. We gooide mijn fiets in de auto en reden richting Incline Village.
Daar kwam de rest van de groep ook naar toe.
Samen met een groepje van 5 andere gingen een rondje maken. Althans we vertrokken met zijn 6-en, maar ik was duidelijk niet opgewassen tegen deze heren en dame, waardoor ik ze al snel moest laten gaan.
Wat resulteerde in een 4:30 uur durende rit met me, myself en Blackie.

Het is een prachtig rondje, maar bevat ook de nodige klimmetjes, en voor mijn gevoel is geen meter echt vlak.
Dat zie je dan ook wel een beetje terug aan de hoogte meters in het plaatje dat ik bijgevoegd heb.
Opzich heb ik goed gefietst, ik moest in Z1-Z2 blijven van Coach M. en dat heb ik dan ook gedaan. Hier en dan een uitstapje naar Z3 kon ik niet vermijden gezien de hoogtemeters. Wel merk je dat als je een dergelijke 100+ kilometers in je eentje maakt, dat het wel pittig is tussen de oren.
Ik heb me dan ook een aantal keer echt afgevraagd wat de heck ik hier in godsnaam doe. Maar dat hoort er geloof ik ook bij.
Uiteindelijk heb ik wel genoten van de rit, maar het heeft de nodige aandacht gevraagd, wat maakte dat ik minder van het uitzicht heb kunnen genieten. Ik doe het rondje vast nog wel een keer.. en zal dan wat stops maken om prachtige foto's te maken. Wat Lake Tahoe heeft echt onwijs mooie vergezichten! Het is een prachtig gebied.

Terug bij het hostel aangekomen, heb ik eerst nog ff met Patje geapped die nog wakker was, vervolgens ben ik onder de douche gedoken en heb ik even lekker lui op bed gelegen. Echt trek had ik niet, je zou denken dat iemand uitgehongerd is, maar ikke niet.
Uiteindelijk heb ik toch nog wat groentesoep voor mezelf klaar gemaakt en
dat ging er goed in.

Ndat ik natuurlijk mijn blogje gemaakt heb, nog wat actualiteiten bij gelezen heb, en mijn coach mijn ingevulde schema van deze week had terug gestuurd is het ..

Nu tijd voor een nappie. Slapen zal ik vast wel. Ben goed rozig!

  • 07 April 2014 - 06:59

    Martha :

    Het is hard werken pfff maar je doet het toch maar even ..slaap lekker xx

  • 07 April 2014 - 09:03

    @ssie:

    heb je toch maar weer ff mooi gedaan.
    trots op je!! x

    En dat tussen de oren is de hoogste drempel...met je eeuwige positiviteit, ga je echt rocken daar in Tahoe...volste vertrouwen in :)

  • 07 April 2014 - 19:04

    Arie:

    Lekker bezig en goed gedaan maar denk wel om jezelf...............

  • 07 April 2014 - 22:35

    Wendy En Jur:

    Lekker bezig!

Tags: triathlon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 21424

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: