Easy en must! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Easy en must! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Easy en must!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

08 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Wakker worden na gisteren , een pittige dag, en dan uit bed stappen en denken.. He ik heb nergens last van! Mijn hartslag was ook gewoon net zo hoog/laag als anders en dus lijkt men lichaam verder niet onder de indruk van de training van gisteren. Dat is fijn wakker worden! Het zou niet best zijn als het het wel was, maar goed, niet aan de orde.

Deze ochtend bestond uit hangouten met Patje <3 en wat zakelijke en wedding dingen aftikken. Een bruiloft regelen op afstand is niet altijd even makkelijk, maar met mijn fijne ceremoniemeester Wendy en mijn aanstaande man aan mijn zijde, gaat het zo vanaf een afstandje ons best goed af :-)
De dagen tikken af, ook deze dag staat bijna voor de deur! #Spannend!

Daarna stond er een easy ride van 1:30 uur op het programma, dus ik ben er lekker even op uit getrokken vanmiddag. Het was heerlijk. Een prachtige zonovergoten dag met een temperatuurtje van 15-16 C.
De wind kwam vanuit het noorden, dus had er geen last van vandaag. Heerlijk!

Na mijn fietstochtje ben ik langs de supermarkt gegaan om wat eten in te slaan. Gezonde dingen uiteraard, en dingen die ik aan vast voedsel makkelijk op de fiets mee kan nemen. Ik ging behoorlijk geslaagd terug naar het hostel en heb alles in de koelkast gestopt.

Ik greep mijn ipod vast, mijn nieuwe ipod, die ik van mijn liefste 3 maanden terug had gekregen omdat Ipods blijkbaar niet tegen zweet kunnen van het trainen en mijn vorige niet meer goed werkte.
Ik ben dol op muziek en dat bepaald op sommige momenten ook erg mijn humeur. Ik vind het heerlijk om zo vals als een oude pepernoot te gaan zitten meezingen. Dus gewapend met een fles drinken, mijn ipod besloot ik heerlijk aan het strand te gaan zitten. Ik blaarde heerlijk mee met de muziek. Niemand die er in eerste instantie last van had, en niemand die me hier toch kende ;-) Dat is soms maar beter ook.

Uiteindelijk kwam er een collie type hondje gezellig bij me zitten. Die kon mijn valse noten blijkbaar wel waarderen, want de de baas riep en Scott aldus de naam van het hondje dacht "Dikke poot" ik zit hier wel gezellig.
De baas kwam Scott uiteindelijk maar halen, en we raakte aan de praat.
Een aardige man die in de zomermaanden hier vanuit San Francisco (Bay Area noemen ze dat ook wel) hier werkte in het kappen van bomen.
Hij was door het warme weer dit jaar maar vroeg naar hier getrokken omdat het seizoen vermoedelijk vroeg zou beginnen. Hij woonde bijna zijn hele leven op een zeilboot en in de zomermaanden hier in een cabin.
Het is inspirerend om te zien hoe mensen bepaalde levenstijlen hebben en hoe weinig sommige nodig hebben.
Dan besef je je soms maar weer al te goed in wat voor positie jezelf zit.

Na mijn heerlijke zit en gesprekje op het strand ben ik weer rustig richting Hostel gelopen. Even gerelaxt op de kamer en toen maar wat gaan eten. Ik had goed boodschappen gedaan, dus maakte voor mezelf een wrap met zalm, sla, avocado en kruidensmeerkaas. #YumYum!

Nu nog wat dingetjes regelen en doen, en dan is het alweer tijd voor een nappie!

Morgen gaan we 1:45 trailrunnen en nog een uur zwemmen! Hop hop! Heb er zin in! xxx




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 21369

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: