Lazy day! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Lazy day! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Lazy day!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

05 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Weer even wat anders! Vandaag gewoon een hele luie dag gehad. Volgens Coach M. was vandaag mijn rustdag, en daar heb ik me dan ook goed aan gehouden. Hard trainen is goed, maar goed rusten ook! Zo gezegd zo gedaan!.

Na een wat rommelige nacht doordat Patrick terug naar Nederland vloog en ik zeker wilde weten dat hij ook veilig geland was.
Ik heb meerdere keer de flighttracker gekeken om te kijken waar hij precies zat. Een soort van meegevlogen zeg maar.
Mijn lieve schoonpapa is vliegtuiggek,, en daar had ik de link van onthouden :-) Heel handig dus! Thanks schoonpaps! :-x

Om half 10 heb ik mezelf uit bed getrokken om maar is wat te gaan eten.
Even snel een check of mijn gewassen kleren al droog waren, wat ze bijna waren op mijn trui na! en toen richting de keuken en koelkast.
Ik heb 2 bekertjes yoghurt op en had nu niet het gevoel meer te moeten eten. Het was goed zo.. Na wat gekletst te hebben over nog meer complot theorieen met daarin ziektes door de overheid verspreid om overbevolking tegen te gaan... MH370 die verdwenen is, is door de overheid naar beneden gehaald, er zaten allemaal computernerds in waar ze vanaf moesten.. hahaha, ik lach wel hoor ;-)

Toen even House of Cards gekeken. Ik kon het niet laten om toch maar even te hangen. House of Cards voor wie het niet kent is een serie die alleen via Netflix te bekijken is..... of... je download hem ;-)
Dus dat heb ik gedaan. Afgelopen maanden heb ik samen met Patje al seizoen 1 en een stuk van seizoen 2 zitten kijken.. alleen seizoen 2 was nog niet helemaal klaar. Dus zo gezegd zo gedaan.. gedownload en kijken! Ik weet het einde van seizoen 2 nu al! Patje mag thuis in zijn eenzame momentjes ook kijken ;-) Is er al een seizoen 3?

Verder ben ik even de toerist wezen uithangen. Fotootje hier.. Fotootje daar.. even relaxen en zennen met muziek bij het water. Het water waar ik straks 3,8 KM in moet gaan zwemmen! Dat moet vast goed komen!

Terug gekomen op het hotel heb ik me nog even nuttig gemaakt. Wat dingen voor de bruiloft uitgezocht, Patje nog even gestalked met paar berichtjes en toen rustig richting het eten.
Ik heb een bak tomatensoep warm gemaakt, en omdat alles hier familysize is, heb ik nog een portie voor morgen ofzo in de vriezer gezet! Wel zo handig!

Ook vanavond heb ik nog wat gekletst, nog wat geinternet en me nuttig gemaakt. Omdat voor de wedstrijd alles nu al volstroomt qua hotels/hostels/lodges etc ben ik opzoek gegaan voor een plek voor de wedstrijd zelf. Heb wat gevonden en vast geboekt. Dat raak ik zo niet meer kwijt. Ik kan tot 14 september gratis annuleren, dus mocht ik toch nog wat beters tegen komen kan ik altijd switchen.

Ook vast opzoek gegaan naar vliegtickets voor die periode.. Het lijkt nog zo ver weg, maar het staat zo voor de deur. De prijzen voor deze vluchten reizen echt de pan uit, dus vroeg zoeken is wel zo verstandig.
Ik heb vast wat huiswerk gedaan ;-)

Nu is het tijd om te gaan tukken, morgen een pittige dag voor de boeg!
Sweet dreamZzZzZ.. Speciaal voor mijn LIEVerdje(s) aan de andere kant van de wereld.

  • 05 April 2014 - 07:19

    Martha:

    Weer genoten van je blog bij mijn eerste kopje thee , ja niet sporten vandaag ...dus kan ik achter de pc .
    Fijne sportdag vandaag xxx

  • 06 April 2014 - 07:46

    Wendy:

    Als toerist verken je de omgeving ook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 21387

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: