Een nieuwe trainingsdag! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu Een nieuwe trainingsdag! - Reisverslag uit Tahoe Vista, Verenigde Staten van Patrick en Annelies - WaarBenJij.nu

Een nieuwe trainingsdag!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Patrick en Annelies

01 April 2014 | Verenigde Staten, Tahoe Vista

Vandaag rustig wakker geworden na een goede nacht.
We hebben beide goed geslapen en zijn fit to go.
Vandaag stond in ieder geval een uur zwemmen op het programma.
Pat heeft me naar zwembad gebracht met de auto.... nu het nog kan..
Het is vanaf het hostel 20 minuten met de bus en ook zoiets op de fiets schat ik in .

Ik heb een heerlijk uur gezwommen en Pat heeft zich qua werk nog even nuttig gemaakt.
Mooie combinatie zo dus!

Vervolgens was het tijd om te gaan ontbijten/lunchen. Ik had nog niet gegeten vanmorgen omdat dat anders in de weg zit tijdens het zwemmen.
Na een ei, yogurt en 2 boterhammen met chocopasta te hebben verorberd was het tijd voor een nappie en even rust.
We zijn terug gegaan naar de kamer waar ik even met Coach Merijn heb geskyped en mijn lieve schoonzusje wen.

Daarna mezelf klaar gemaakt voor een rondje rennen.
Vandaag stond een 1:30 rondje op het programma. Omdat het hier allemaal NIET vlak is, opzoek gegaan naar een mooie ommetje.
Gekozen voor een helling in het begin om vervolgens terug bergafwaarts te keren. Het was even zoeken, maar uiteindelijk heb ik mijn weg beetje gevonden. Het voordeel van Amerika is, is dat alles blocks heeft. Dus rechts, rechts en nog is rechts en nog is rechts brengt je altijd op hetzelfde punt :)

Ik had via Google Maps een route uitgetekend in Strava en besloot deze te gaan lopen.
Helaas bevatte de route een soort van offroad pad en was niet echt begaanbaar door de sneeuw.
Helaas heb ik daar dus het pad moeten verruilen voor toch een verharde weg. Uiteindelijk best lekker gelopen. Je merkt met lopen wel dat het meer moeite lijkt te kosten. Misschien dat daar dus wel de hoogte wat meer opspeelt. Ach, we hebben nog even om aan te wennen.

Teruggekomen Patje even geknuffeld en een warme douche genomen.
Ondertussen was Patje even boodschappen halen voor vanavond. Hij kwam terug met een heerlijke serlionsteak en groente.
Omdat het hostel een zeer uitgebreide keuken heeft, kunnen we hier heerlijk onze eigen maaltjes maken! Super fijn!

Het ging er goed in. Nu dus even mijn blogje schrijven en dan is het alweer bijna tijd om naar bed te gaan.
De dag is voorbij gevlogen.




  • 01 April 2014 - 06:48

    Martha:

    Alweer genoten bij mijn eerste theetje , vandaag niet sporten dus pc time vroeg in de morgen .
    Hele fijne dag en weer bedankt voor je gezellige verslag ....liefs voor beiden xxx

  • 01 April 2014 - 07:22

    Ank:

    heerlijk die verhalen van je !! leest zo heerlijk en gezellig weg....
    alsof ik er bij ben leuk hoor !! groetjes ook aan Patrick en werkse aan je training..xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick en Annelies

Actief sinds 26 April 2013
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 21371

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 22 April 2014

San Francisco baby! Now up in the mountains!

07 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Een beetje vreemd... maar wel koud ;-)

04 Mei 2013 - 25 Mei 2013

Van Hollandse Glorie naar Zuid Amerikaanse Tinten!

Landen bezocht: